20 januar 2006

En morgen og en helaften

Sykkelføret var dårlig i morges, så jeg måtte svette litt for å forsikre meg om at jeg rakk toget. Da hadde det egentlig føltes bedre hvis jeg akkurat hadde rukket det, enn at jeg faktisk greide å komme i passe tid og at toget dertil var ti minutter forsinket. Den svetten kunne jeg spart meg. Men det var fint å ta toget i dag, for der var det en jente som flørtet litt med meg. Hun kom et par ganger bort til meg og bare smilte søtt før hun snudde og gikk tilbake. Man blir jo glad av det, selv om jenta sikkert ikke hadde fylt to ennå.

I kveld blir det helaften med Nina og Kurt. Først på kino for å se Pingvinenes marsj, naturfilmen som har tatt USA med storm og blitt den nest mest sette dokumentaren der. Deretter blir det konsert med Draumir på St. Croix-huset. (Draumir støtter forøvrig Frelsesarmeen, i motsetning til Ravi, Madrugada og Oslo Gospel Choir.)

Det har vært en klage på at jeg ikke oppdaterer bloggen ofte nok, og derfor har jeg nå innviet dere i hva denne dagen har bragt og vil bringe. Men det er ting på gang, kjære lesere. Som dere har sett, er jeg en rev på å gå i dypet på saker som, ikke nødvendigvis, er interessante. Nå driver jeg research for et nytt innlegg som skal handle om priser på dagligvarer, så gled dere.