01 november 2005

Isak Lund

I dag har jeg vært en tur innom Cathrine og Erik Lund og hilst på deres 1 måned gamle sønn, Isak. Han skal ha skryt for å være en utrolig sympatisk kar. Det er ikke mange barn på den alderen som har ligget så lenge på fanget mitt uten å bli misfornøyd.

Forresten har jeg hatt en drøm om familien Lund som jeg syntes var direkte pinlig da jeg våknet. Nå har jeg imidlertid fortalt den til dem, så nå er det bare morsomt.

Jeg drømte at jeg var hjemme på Selbak, og Cathrine og Erik kom innom for å vise frem sin førstefødte. Da jeg tittet inn i bilen deres, ble jeg aller først overrasket over at de hadde fått seg to pyreneerhunder. I et barnesete foran i bilen lå Isak, og da jeg kom nærmere, ble jeg enda mer overrasket over å se at han var en valp.

"Så søt han er," sa jeg og lot som ingenting. Men jeg var egentlig pinlig berørt og turte ikke spørre om hvordan det kunne ha seg at Cathrine hadde født en hund.

Flere rare drømmer i tegneserieform finnes hos Slow Wave.

Ingen kommentarer: