07 april 2007

Langfredag i Fredrikstad

Alt er til mitt velbehag
Nok en deilig dag i dag
Jeg har hatt det fint som bare det
Takk til Nina, Kurt og Marianné
Det er ikke lett å være sur
Når jeg er med Marianne i skogen en tur
Og en middag hos Eide smaker støtt
og stadig både gøtt og søtt

Og som en avslutning på denne kveld
Dro vi på City Scene
På konsert med noen du burde ha hørt
Du lurer kanskje på hvem jeg mener
Jo det var Draumir, litt sene


Med unnskyldning til De Lillos og alle som uforvarende har kommet i skade for å lese dette hastverk av et diktverk, samt beklagelse for at jeg ikke fikk plass til et par linjer om å fly radiostyrt fly i Fredrikstads mest egnede menighetslokale for denslags, muligens unntatt Domkirken. God påske!

2 kommentarer:

Kurt Eide sa...

Vakkert, Dag... vakkert!

Anonym sa...

LER,du e digg!!klem stolt kommende "poet kone"