10 mai 2006

Det gyldne snitt

I går hadde vi bibelgruppe hjemme hos meg for første gang på ganske lenge. Det ble forsåvidt ikke så mye bibel, men grilling og hygge i alle fall. Chris her er en skikkelig hobbyfotograf og prøvde å belære oss om det gyldne snitt. Det kjenner jeg godt til fra før, og det demonstrerte jeg ved å snitte ham så gyllent det bare går. Se bare her:



Chris får plass i en boks definert av det gyldne snitt, som dere ser:



Ansiktsuttrykket til Chris røper imidlertid at han allerede i øyeblikket bildet ble tatt mente at jeg ikke helt var på linje med det han har lært i fotoklubben. Og jeg skal ærlig innrømme at han er minst en størrelsesorden flinkere enn jeg til å fotografere. Sjekk galleriet på hjemmesiden hans, Nettrommet.

Liten oppdatering: Bildene av denne benken, denne også, og skoene her ble tatt av Chris samme kveld.

2 kommentarer:

Anna sa...

bra bilder, men du är ingen dum fotograf du heller...

Dag sa...

Takk skal du ha!