18 september 2007

Oppdatering

Heisann. Det har skjedd mye i det siste. Etter hvert skal jeg prøve å detaljere litt mer, men her er ihvertfall en kjapp oppsummering.

  1. Bryllup. Dette har jeg allerede skrevet litt om, men nå har vi fått flere bilder fra hoffotografen Johan Høidahl, og noen av dem skal jeg legge ut. Hvis det er noen andre lesere som også har bilder, så vil vi veldig gjerne ha dem på mail. dagh krøllalfa fix punktum no er adressen.
  2. Bryllupsreise. Sardinia er toppen til reisemål.
  3. Film. Bourne Ultimatum er toppen til actionfilm. Film nummer tre om amnesiagenten Jason har funnet tilbake til nerven som forsvant i film nummer to.
  4. Politikk. Jeg er blitt gjenvalgt som kommunestyrerepresentant. Takk til dere som stemte på KrF og/eller kumulerte meg! KrF sammen med Venstre er på vippen denne perioden, hvilket gjør at vi får større innflytelse enn forrige periode. Igår hadde vi et møte om hvilken ordførerkandidat vi skal støtte, og partiet falt etter mye diskusjon ned på at vi skulle støtte et systemskifte i Fredrikstad med Frps ordførerkandidat. Vi skaper et lite stykke historie i byen, og det veldig spennende. Kanskje til og med litt mer spennende enn jeg liker. Uansett stemte jeg sammen med partiet selv om jeg forsåvidt var på vippen selv.

1 kommentar:

My Corner sa...

Husk at makta ligger hos aksjonisten!
Hvis man tror på noe skal man si ifra.
Det er bikkja som bjeffer som ingi respekt. Npr man "bjeffer" og i tilleg har en god sak å bjeffe for, da vinner man.
Vær sterk og ta ordet ofte Dag, jeg følger med deg!!!