14 mai 2005

Andre bud

Noen dukket opp og bød 1.150.000,- for boligen rundt kl. 13 igår. Jeg høynet til 1.170.000, og der stoppet budrunden, men selger aksepterte ikke budet. Hittil har jeg altså budt høyest, så hvis de fremdeles vil selge, er jeg fremdeles åpen.

Frem til jeg finner et nytt sted å bo, forsøker jeg naturligvis å forbedre tilværelsen på andre plan. Tannhelsen er neste prosjekt, og nå har jeg forhåpentligvis funnet en løsning på hvordan jeg skal få til å bruke tanntråd hver dag. Tanntråd er nemlig det kjedeligste helsetiltaket jeg vet om. Selv stikkpiller er morsommere.

Løsningen er todelt. For det første har jeg kjøpt dyre luksustanntråder hos tannlegen. Sånne som sitter fast i snedige tanntrådgafler (engangs, naturligvis). I og med at de er så dyre, så er det meningen at jeg skal bli overbevist om at det er viktig at jeg bruker dem også. Denne taktikken var måtelig vellykket da jeg kjøpte Jordan Miracle, men nådde ikke helt frem. Derfor har jeg , for det andre, tatt med tanntråden på jobb. En gang etter lunch tar jeg frem tanntråden i et ellers ettertenksomt øyeblikk og renser tennene mens jeg funderer. Kanskje litt uappetittelig, men jeg tror det er en vinnerløsning.

1 kommentar:

Arvid sa...

Det aner meg at du etter hvert kommer fra til ti bud før det blir fullkomment.